Contact
Jerina van Heck
PR Manager
038- 497 3184
Deel deze release
Deel op: Twitter
Deel op: Facebook
Deel op: LinkedIn
Laatste nieuws
Zwolle,
27
september
2016
|
09:51
Europe/Amsterdam

Fashion startup Belloya exclusief online verkrijgbaar bij wehkamp

Real time fashion voor curvy vrouw

Belloya is een fashion startup die vanaf vandaag exclusief online verkrijgbaar is bij wehkamp. De collectie heeft een maatrange van maat 42 t/m 54 en is speciaal ontwikkeld voor de fashionable modebewuste curvy vrouw. Belloya kiest voor een unieke insteek en ontwikkelt ‘real time fashion voor de real size vrouw’, waarbij 90 procent van de collectie in zeer kort tijdsbestek wordt geproduceerd. Hierdoor wordt altijd ingespeeld op de wens van de klant met een actueel aanbod.

Belloya biedt een high fashion collectie aan met in eerste instantie de focus op kleding zoals jurken, jassen en jeans. De collectie wordt op den duur uitgebreid met schoenen en accessoires.

“Met deze strategische samenwerking kunnen we een grote groep vrouwen op de juiste manier kennis laten maken met ons merk. We hebben volop ideeën om de samenwerking in de toekomst verder vorm te geven, waarbij we klanten een platform willen bieden om hun wensen aan ons kenbaar te maken. We zijn trots om wehkamp de primeur te geven voor de verkoop van deze collectie en kijken uit naar een inspirerende samenwerking.”
Corneel De Maeyer, CEO & Founder van Belloya

Over wehkamp

wehkamp is met 1,7 miljoen vaste klanten, ruim 145 miljoen bezoekers per jaar en meer dan 7 miljoen zendingen per jaar de grootste lifestyle webwinkel van Nederland. Het assortiment bestaat uit zo'n 180.000 artikelen verdeeld over Mode, Huis, Tuin & Do It Yourself, Elektronica, Entertainment & Huishoudapparatuur, Sport & Vrije Tijd en Beauty & Wellness.

Over Belloya

Belloya brengt de nieuwste modetrends voor curvy, zelfverzekerde vrouwen. Dit nieuwe, internationale real size merk is ontstaan vanuit de expertise van drie gepassioneerde en ervaren collega's uit de fashionbranche:Corneel De Maeyer (had directiefuncties bij Etam, WE en MS Mode en is ex CEO van Cassis & Paprika), Annie Laderriere (ex Buyer bij Cassis exclusief, LolaLiza en Etam) en Maartje Van Doorn (werkte voor H&M, MS Mode, Scapino, V&D en was Director van Paprika NL). Zij brachten hun kennis en knowhow samen en zo is Belloya ontstaan. Belloya is meer dan een merk, het is een community die body positivity als belangrijkste boodschap uitdraagt. Together we shine!