Contact
Jerina van Heck
PR Manager
038- 497 3184
Deel deze release
Deel op: Twitter
Deel op: Facebook
Deel op: LinkedIn
Laatste nieuws
Zwolle,
16
juni
2017
|
09:23
Europe/Amsterdam

Wehkamp wint twee DDMA E-mail Awards 2017

Wehkamp won zowel de juryprijs als de publieksprijs voor beste campagne tijdens de DDMA E-mail Awards 2017. De jury looft Wehkamp Warenhuis Boost, de winnende campagne, vanwege de manier waarop klantdata is gebruikt om te personaliseren. ‘Maar ook de cultuur, de complexiteit en de gekozen aanpak zijn onderscheidend. Dit is de toekomst van e-mail: meer personalisatie en relevantie door content, timing en frequentie.’
Ruim 1/3de van alle stemmen voor de publieksprijs waren uiteindelijk voor wehkamp.

Wehkamp versloeg de andere genomineerde campagnes ‘Tips na aankoop’ van Coolblue, ‘Persoonlijke Auto-aanbevelingen: Het mes snijdt aan drie kanten’ van Marktplaats en ‘VT Wonen Voorjaarshuis Actie 2017’ van Sanoma/VT Wonen.

Marjolein Kleiberg van TUI werd uitgeroepen tot E-mail Vrouw van het Jaar.

(Bron: Emerce)